vineri, 17 iunie 2011

Comanda 'pas'

 Imedia ce s-a obisnuit cu lesa si a trecut de aproximativ 6 luni, s-a calmat afara nu mai e chiara asa de entuziasmat putem incepe sa lucram la comanda pas. pas inseamna ca patrupedul sa mearga in stanga noastra in dreptul genunchiului ( tibiei), cu botul putin trecut de piciorul nostru dar numai mult, acuma fiecare isi stabileste cat de precis vrea executia comenzii. Eu de ex nu tin neaprat sa stea in stanga pentru ca eu prefer sa stea in partea opusa carosabilului ( sa fiu eu intre caine si carosabil). In primul rand trebuie ca lesa sa nu fie tensionata trebuie lasata libera se da comanda 'pas' sau 'hai la pas' sau eu de ex spun 'mergi frumos' ( nu as putea sa spun de ce :) pur si simplu asa m-am trezit facand) moment in care se trage, usor dar hotarat cainele in pozitia in care trebuie, chiar daca face 3 pasi in acelasi timp cu noi trebuie laudat. Laudat pana intelege ce vrem apoi 'mutam' lauda dupa 5 , 10 100 de pasi :).  La fel trebuie tolerate intreruperile fondate de ex .. necesitatile ignoram intreruperea chemam cainele iar la pas ... si continuam, la fel pentru mirosirea excrementelor altui caine sau vreo frunza ceva. Ignoram si continuam. Am sa mai dezvolt subiectul saptamana viitoare, acum sunt prins putin cu deschiderea cabinetului a carui locatie am s-o anunt imediat ce este spatiul gata sa primeasca animalutele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu